مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 11:452020-06-30سياسي

مجلس قوانین مزاحم برای کسب و کار را تسهیل کند


استاندار خراسان رضوی، بروکراسی اداری را از قوانین مزاحم کسب و کار دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی می تواند قوانین مزاحم را تسهیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در همایش ائمه جمعه استان که در مرکز همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: همدلی، در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رمز موفقیت ما در استان است و ضرورت دارد این امر مهم را حفظ کنیم.

استاندار خراسان رضوی، راهبرد استان در موضوعات اقتصادی را در مدت یک سال و نیم اخیر مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: مهم ترین چالش کشور در حوزه اقتصادی و معیشت مردم است، از همین رو باید به توانمندی معین های اقتصاد مقاومتی در چهارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و استقبال آن ها از مشارکت در این طرح توجه کنیم و بگوییم در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی همه ارکان نقش داشتند و تا به امروز 223 معین اقتصاد مقاومتی در استان به صورت داوطلبانه مسئولیت توسعه و توانمندسازی را بر عهده گرفته اند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لطمه های وارده اقتصادی ناشی از ویروس کرونا بیان کرد: 80 درصد کسب و کار جهان به واسطه کرونا تعطیل شده و 40 درصد سرمایه گذاری خارجی هم در سراسر دنیا کاهش پیدا کرده است، در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوانین مزاحم برای کسب و کار را تسهیل کند

مجلس قوانین مزاحم برای کسب و کار را تسهیل کند