مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 11:552020-06-30سياسي

سمنان پیشنهاد اجرای «طرح شتابا» را ارائه کرده است


طرح شتابا، شبکه توانمند سازی ایتام در بورس یکی از مسائلی است که از سوی سمنان به معاون اول رییس جمهور پیشنهاد و مورد موافقت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بحث ایتام و طرح شتابا، شبکه توانمندسازی ایتام در بورس، یکی دیگر از این مواردی است که از سوی استانداری سمنان پیگیری و موارد و مباحث اولیه آن انجام شده است، ابراز کرد: طرح تدوین شده شتابا به صورت پیشنهاد به جهانگیری، معاون اول رییس جمهور ارائه و مورد موافقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پیشنهاد استانی استانداری سمنان با عنوان طرح شتابا ویژه حمایت از ایتام ، طی جلسه ای که با ریاست کمیته امداد کشور برگزار شد، در آینده به عنوان یک طرح ملی و کشوری و به صورت پایلوت در استان سمنان اجرا می شود.

معاون استاندار سمنان گفت: افزایش چتر حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا و پوشش رشته هایی که در حلقه های بعدی آسیب از این بیماری قرار دارند نیز می تواند به صورت پیشنهاد به مقامات کشور طی مکاتباتی ارائه شود تا در صورت پایین بودن استقبال از سوی رسته های شغلی اولیه در استان، بتوانیم با استفاده از این اعتبارات، تسهیلات حمایتی به منظور تقویت سایر رسته های شغلی کمتر آسیب دیده از این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان پیشنهاد اجرای «طرح شتابا» را ارائه کرده است

سمنان پیشنهاد اجرای «طرح شتابا» را ارائه کرده است