مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 12:052020-06-30بين الملل

حامیان خلع سلاح مقاومت «مزدور و خائن» هستند/ اشغالگران قصد ترک عراق را ندارند


دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در یک پست توییتری نوشت: کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت اند، مزدور و خائن هستند.

- دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در یک پست توییتری نوشت: کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت اند، مزدور و خائن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش عراقی با انتشار یک پست توییتری کسانی را که خواهان خلع سلاح مقاومت هستند، مزدور و خائن معرفی کرده و نوشت: این خواسته ها [خلع سلاح مقاومت] درحالی مطرح می شود که همین افراد نسبت به سلاح شبه نظامیان وابسته به بارزانی (اقلیم کردستان) و گروه های تحت امر و آموزش آمریکا در عین الاسد سکوت اختیار می کنند.

شیخ اکرم الکعبی تأکید کرده است: وقتی نهادهای بالادستی کشور به توافقات سازش با اشغالگران آمریکایی تن می دهند تا تروریست ها را بار دیگر به کشور باز گردانند؛ درنتیجه دستگاه قضا نیز داعشی های عرصه سیاست را طی معامله ای تبرئه می کند.

وی افزوده است: عجیب است داعشیان سیاسی که به نابودی و تخریب کشور و توطئه افکنی پرداخته اند؛ افرادی ملی گرا معرفی می شوند، اما مجاهدانی که عراق را آزاد و استقلال کشور را احیا کرده اند؛ مورد اتهام قرار می گیرند! فرمانده عالی رتبه مقاومت عراق اینگونه اقدامات را خیانت به خون شهیدان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان خلع سلاح مقاومت «مزدور و خائن» هستند/ اشغالگران قصد ترک عراق را ندارند

حامیان خلع سلاح مقاومت «مزدور و خائن» هستند/ اشغالگران قصد ترک عراق را ندارند