مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 14:502020-06-30اقتصادي

2 باب مدرسه در مناطق محروم شهر کرمان احداث می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: دو باب مدرسه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در شهر کرمان در محله فیروزآباد و شهرک محروم الله آباد احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلنگ ساخت دبستان مسکن مهر عصر سه شنبه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و با مشارکت راه و شهرسازی در شهر سیرجان به زمین خورد.

سید محمد واعظی نژاد در این آیین با اشاره به اینکه 30 درصد اعتبار اولیه این پروژه به صورت مشارکتی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اعتبار شد و 70 درصد باقی مانده توسط اداره کل نوسازی مدارس تأمین می شود.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال برای 420 دانش آموز سیرجانی احداث می شود که در دو طبقه با یک هزار و 266 متر مربع و 12 کلاس درنظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی با مجموعه نوسازی مدارس استان، اظهار داشت: با توجه به اشتراکات قابل توجه این دو اداره کل، قطعاً می توان از این ظرفیت برای ساخت و ساز فضاهای استاندارد استان استفاده کرد که درنتیجه خروجی آن خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: دو باب مدرسه دیگر نیز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در شهر کرمان در محله فیروزآباد و شهرک محروم الله آباد احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 باب مدرسه در مناطق محروم شهر کرمان احداث می شود

2 باب مدرسه در مناطق محروم شهر کرمان احداث می شود