مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 15:552020-06-30اقتصادي

63 درصد خانه های روستایی استان تهران نیازمند مقاوم سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، غلامرضا صالحی امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای این شهرستان در حوزه بنیاد مسکن اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در استان تهران ساخت و سازهای خارج از محدوده روستاهاست که تحت نظارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: در بحث مقاوم سازی محدودیتی برای ارائه تسهیلات نداریم منتهی بانک ها در استان تهران نسبت به سایر استان ها همکاری کمتری دارند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران عنوان کرد: برای مقاوم سازی تفاهم نامه ای با سپاه استان تهران امضا کردیم و بر این اساس، سپاه تا 15 میلیون تومان در زمینه مقاوم سازی کمک می کند.

صالحی اضافه کرد: همچنین 40 میلیون تومان با سود 4 درصد، دوره تنفس 3 ساله و تقسیط 12 ساله پرداخت می شود که شرایط بسیار خوبی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران بیان کرد: تفاهم نامه ای نیز با کمیته امداد و بهزیستی منعقد کرده ایم که به جامعه هدف تا 15 میلیون تومان کمک می کنند.

وی با اشاره به خانه های خشتی و گلی در روستاها گفت: براس خانه های خشتی و گلی که در حال تخریب هستند نیز مبلغ 8 میلیون تومان به صورت بلاعوض  پرداخت  می کنیم و در بحث نظارت و تهیه نقشه نیز نهایت مساعدت را داریم.

صالحی خاطرنشان کرد: صدور پروانه اگر داخل طرح هادی باشد اصلا زمان بر نیست و باید از طریق بنیاد مسکن سریعا پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 درصد خانه های روستایی استان تهران نیازمند مقاوم سازی است

63 درصد خانه های روستایی استان تهران نیازمند مقاوم سازی است