مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 17:152020-06-30اجتماعي

برگزاری اردوهای یک روزه شمیم نور از اول مهر


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اردوهای یک روزه شمیم نور با اولویت دوره های ابتدایی و اول متوسطه از هفته اول مهر تا پایان مرداد هر سال تحصیلی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در جلسه کیفیت بخشی اردوهای راهیان نور با اشاره به اینکه سالانه اعزام بیش از 650 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور را پیش بینی کرده ایم، گفت: در راستای اجرای بند 33 و 34 اقدام ملی راهبرد 6 از سند تحول بنیادین، اردوهای راهیان نور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری 234 هزار دانش آموز به راهیان نور اعزام شدند؛ این اردوها که از آغاز سال تحصیلی شروع شده بود با شیوع ویروس کرونا از اسفند متوقف شد.

کاظمی از برنامه ریزی های خوب و دقیق در خصوص اردوهای راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت اردوهای شمیم نور را برای دوره ابتدایی در نظر گرفتیم؛ این اردوها یک روزه است و باهدف زنده نگه داشتن دستاوردهای گام اول انقلاب، تقویت خودباوری، آگاهی از فلسفه جهاد در راه خدا، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران، مقابله با جنگ نرم و همچنین آشنایی با بقاع متبرکه و مساجد با اولویت دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه از هفته اول مهر تا پایان مرداد هر سال تحصیلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای یک روزه شمیم نور از اول مهر

برگزاری اردوهای یک روزه شمیم نور از اول مهر