مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 18:302020-06-30ورزشي

ورزشهای آبی مانند قایق سواری در دریاچه گلپایگان راه اندازی شود


بین سد کوچری و گلپایگان آب دو رودخانه جاری است و در این دریاچه زیبای ایجاد شده راه اندازی ورزش های آبی مثل قایق سواری می تواند در این شرایط کرونایی نشاط آور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: از رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان و مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خواستاریم که مسئولان هیئت ها را منصوب کنند تا حداقل انگیزه ای برای فعال شدن رشته های ورزشی شود.

وی در ارتباط با پروژه های ورزشی شهرستان گلپایگان گفت: پروژه های نیمه تمامی در این شهرستان داریم که در حد توان از محل بودجه تملک دارایی اعتبار تخصیص داده می شود؛ لازم است از محل بودجه استان و ملی اعتبار برخی پروژه ها مانند سرای ورزشکاران برای تکمیل تأمین شود.

با جذب سرمایه گذار پروژه های نیمه تمام به اتمام می رسد فرماندار گلپایگان افزود: قانونگذار پیش بینی های خوبی کرده تا از طریق بخش خصوصی بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم، باید بخش خصوصی وارد عمل شود تا پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان به پایان برسد.

وی تصریح کرد: یکی از قوانین بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان قانون مالیات بر ارزش افزوده است که اجرایی نشده است، بر اساس این قانون لازم است شرکت ها و کارخانجات بزرگ که مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشهای آبی مانند قایق سواری در دریاچه گلپایگان راه اندازی شود

ورزشهای آبی مانند قایق سواری در دریاچه گلپایگان راه اندازی شود