مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 18:452020-06-30سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


مشروط کردن پرداخت یارانه به نوزادان اقدام بر علیه فرزندآوری است، تقاضا برای نمادهای کشاورزی اصفهان افزایش یافت، قوه قضاییه در عرصه اقتصاد هم موفق عمل کرده است، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه 10 تیر ماه) را اینجا مشاهده می کنید: مشروط کردن پرداخت یارانه به نوزادان، اقدام بر علیه فرزندآوری است نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اشاره به مصوبه دولت مبنی بر قطع یارانه نوزادان تازه متولد شده گفت: مشروط کردن پرداخت یارانه به نوزادان، اقدام بر علیه فرزندآوری است.

تقاضا برای نمادهای کشاورزی اصفهان افزایش یافت/ بزرگ شدن حباب در سهام صندوق دارا یکم بازارهای مالی شهر در میانه هفته جاری با نوسان همراه بود؛ دلار کاهش، طلا افزایش و شاخص بورس ریزش و افزایش را با هم تجربه کرد.

قوه قضاییه در عرصه اقتصاد هم موفق عمل کرده است نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری در باب اقدامات قوه قضاییه برای دفاع از تولید، معیشت، اشتغال و .

، نشان می دهد که قوه قضاییه با اینکه وظیفه ذاتی اش بیشتر قضایی است، اما آنچنان کوشا عمل کرده است که در عرصه های اقتصادی و حمایت از تولید نیز موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته