مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 18:452020-06-30اقتصادي

افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه مدارس هیئت امنایی خرمشهر مصوب شد


در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش خرمشهر، افزایش 50 هزار تومانی شهریه مدارس هیئت امنایی تصویب شد که بنا به گفته ها قرار است طی چند قسط دریافت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه عصر سه شنبه ستاد آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به مسائل مختلفی از جمله شهریه مدارس هیئت امنایی، وضعیت مدارس غیرانتفاعی و ثبت نام کتاب های درسی مقاطع مختلف پرداخته شد.

فرماندار ویژه خرمشهر در این جلسه اظهار کرد: حداکثر میزان شهریه تعیین شده برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس هیئت امنایی سه میلیون ریال است که این مبلغ در مقایسه با هزینه صرف شده برای تحصیل یک دانش آموز بسیار ناچیز است.

محمد حیدری با بیان اینکه مدارس امنایی خرمشهر مخیر به گرفتن شهریه از دانش آموزان هستند و باید مشارکت مردم با نظارت آموزش و پرورش جلب شود، افزود: مدارس هیئت امنایی مختار هستند و بیشترین دانش آموزان که در این مدارس ثبت نام می کنند از درآمد مستمر و پایدار هستند و شهریه ای که اعضای شورای آموزش و پرورش پیشنهاد دادند عددی نیست که در سرانه زندگی مردم تأثیر جدی داشته باشد که آنها عاجز از پرداخت آن باشند.

وی این اقدام را گامی برای ارتقای سطح آموزش دانست و گفت: برای اینکه بتوان خروجی بهتری در کنکور سراسری گرفت و سایر مدارس وارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه مدارس هیئت امنایی خرمشهر مصوب شد

افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه مدارس هیئت امنایی خرمشهر مصوب شد