مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 21:352020-06-30ورزشي

منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچستر یونایتد سه شب پس از برتری دشوار در دیدار جام حذفی مقابل نوریچ سیتی، از ساعت 23:45 امشب(به وقت ایران) سه شنبه شب در شرایطی مهمان تیم رده پانزدهمی برایتون بود که علیرضا جهانبخش را برای سومین مسابقه پیاپی در فهرست نداشت.

- شاگردان سولسشر با نمایش کاملا برتر نسبت به برایتون موفق به کسب پیروزی پُر گل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، منچستر یونایتد سه شب پس از برتری دشوار در دیدار جام حذفی مقابل نوریچ سیتی، از ساعت 23:45 امشب(به وقت ایران) سه شنبه شب در شرایطی مهمان تیم رده پانزدهمی برایتون بود که علیرضا جهانبخش را برای سومین مسابقه پیاپی در فهرست نداشت.

منچستر از همان ابتدا مسلط به بازی شد و مالکیت توپ را در اختیار گرفت که کار تیمی آنها در دقیقه 16 به ثمر نشست و بعد از پاسی که آرون ون بیساکا در جناح راست زمین به میسون گرینوود داد، این مهاجم 18 ساله با سرعت بالا وارد محوطه جریمه برایتون شد و با عوض کردن پا و شوت زمینی محکم، گل اول بازی را به ثمر رساند.

شاگردان سولسشر که کاملا سوار بر بازی بودند، در دقیقه 29 یک حمله جدی دیگر ترتیب دادند که این بار پاس در عرض پول پوگبا را برونو هرناندز بدون مکث و با شوت دقیق از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل دوم منچستر یونایتد مقابل برایتون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز

منچستر 3-0 برایتون؛ آتش بازی با فرناندز