مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-30سياسي

فریضه حج عظمت اسلام را به جهانیان معرفی می کند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انجام فریضه الهی حج سبب آشنایی تمام ملت ها با دین اسلام و معرفی چهره بین المللی حج و عظمت اسلام به جهانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان با اشاره به اینکه فریضه الهی حج یک تکلیف شرعی واجب است اظهار کرد: این دین حق باید بر جهان حاکم شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام بر تمام ادیان و مکاتب دنیا برتری دارد افزود: هر ساله فریضه حج با حضور امت اسلامی اقصی نقاط جهان در مکه منوره برپا میشود.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: امسال کشور عربستان در برگزاری حج کوتاهی کرده است، علیرغم شیوع ویروس کرونا سایر کشورهای مسلمان با رعایت نکات بهداشتی می توانستند در حج امسال شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فریضه حج یک مسله معنوی و متعلق به تمام مسلمانان است گفت: در این فریضه الهی باید تمام کشورهای مسلمان باید نقش و مشارکت داشته باشند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فریضه حج افزون بر فضیلت های معنوی، منفعت زیادی بدنبال دارد.

وی در ادامه ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضاییه گفت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولاتی در قوه قضاییه ایجاد شد، تغییر نظام سیاسی در ایران منجر به تغییر و تحول در قوه قضاییه شد و این قوه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه حج عظمت اسلام را به جهانیان معرفی می کند

فریضه حج عظمت اسلام را به جهانیان معرفی می کند