مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-30اقتصادي

8 شهرک گلخانه ای در کشور در حال احداث است


مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر 8 شهرک گلخانه ای به مساحت 285 هکتار در کشور در حال اجراست که امسال شاهد تکمیل و بهره برداری از آن خواهیم بود.

- ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر 8 شهرک گلخانه ای به مساحت 285 هکتار در کشور در حال اجراست که امسال شاهد تکمیل و بهره برداری از آن خواهیم بود.

منصوری 11 تیر در مراسم کلنگ زنی احداث گلخانه هوشمند آرینا در پارس آباد اظهار کرد: در استان اردبیل و در یک سال اخیر توسعه شهرک های گلخانه ای آن هم به شکل گسترده در دستور کار قرار گرفته تا همزمان با طرح های توسعه ای در کشور این امر تحققی عینی یابد.

وی با بیان اینکه در یک مدیریت جهادی توسعه شهرک های گلخانه ای با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید این مجموعه ها 600 هزار تا یک میلیون تن است که زمینه صادرات به کشورهای منطقه را نیز با تنوع تولید فراهم می آورد.

مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در پایاب سد خدافرین و با رفع معارض طرح توسعه گلخانه با مشارکت سرمایه گذاران مورد توجه قرار گرفته است، افزود: 700 هکتار اراضی قرار است در این محدوده به سرمایه گذاران واگذار شود که 300 هکتار آن در مرحله ساخت بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 شهرک گلخانه ای در کشور در حال احداث است

8 شهرک گلخانه ای در کشور در حال احداث است