مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 03:052020-06-30سياسي

نورافشانی و اجرای سرود در آستانه میلاد امام رضا(ع)


معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: چندین نقطه از شهر مشهد در سه شب منتهی به میلاد حضرت رضا(ع) نورافشانی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: چندین نقطه از شهر مشهد در سه شب منتهی به میلاد حضرت رضا(ع) نورافشانی خواهد شد.

محمد محسن مصحفی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده برای اجرای برنامه های دهه کرامت درخصوص اقدامات انجام شده این سازمان به مناسبت دهه کرامت و میلادامام رضا(ع) خاطرنشان کرد: اوج گیری دوباره بیماری کرونا و دستورالعمل های صادر شده از سوی دستگاه های مسئول در این زمینه، باعث شد بسیاری از برنامه هایی که شهرداری، مردم و دیگر دستگاه ها برای دهه کرامت تدارک دیده بودند، با محدودیت روبرو شود.

وی اضافه کرد: اما با این شرایط ویژه برنامه هایی برای ایجاد شور و نشاط در شهر مشهد در ایام دهه کرامت ازجمله برگزاری مراسم نورافشانی پیش بینی شده است.

مصحفی تصریح کرد: بر همین اساس چندین نقطه شهر مشهد در سه شب منتهی به میلاد حضرت رضا(ع) نورافشانی خواهد شد.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده روز چهارشنبه یازدهم تیرماه مراسم نورافشانی در مراکز فرهنگی الهیه، همت آباد و مرکز فرهنگی بهرمان، پنجشنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورافشانی و اجرای سرود در آستانه میلاد امام رضا(ع)

نورافشانی و اجرای سرود در آستانه میلاد امام رضا(ع)