مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-01دانش

فعالیت مراکز مشاوره دانشجویی در سال تحصیلی جدید باید افزایش پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین پایانی کمپین دانشجویی در خانه بمانیم بر لزوم حفظ آرامش ذهنی و روانی دانشجویان با ارائه مشاوره ها و برنامه های مناسب دانشجویی توسط مراکز مشاوره .

- وزیر علوم با اشاره به برگزاری ترم تحصیلی آینده به صورت ترکیبی گفت: در ترم تحصیلی جدید مراکز مشاوره دانشجویی باید بیشتر فعالیت کرده تا اضطراب دانشجویان درباره بیماری کرونا کم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین پایانی کمپین دانشجویی در خانه بمانیم بر لزوم حفظ آرامش ذهنی و روانی دانشجویان با ارائه مشاوره ها و برنامه های مناسب دانشجویی توسط مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های کشور تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و به کارگیری تجربه های ارزشمند از عملکرد دفاتر مشاوره دانشجویی در دوران بیماری کرونا، اظهار داشت: ظرفیت و عملکرد مناسب مراکز بهداشت و مشاوره دانشجویی در دانشگاه ها به خوبی احساس می شود و کمبود های احتمالی این مراکز در برخی دانشگاه ها باید برطرف شود تا این بخش به صورت فعال و بالفعل در خدمت جامعه دانشجویی کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز مشاوره دانشجویی در سال تحصیلی جدید باید افزایش پیدا کند

فعالیت مراکز مشاوره دانشجویی در سال تحصیلی جدید باید افزایش پیدا کند