مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-01سياسي

60 درصد پرونده های یک دهستان در خاتم به سازش ختم شد


ایثار نام دهستانی در شهرستان خاتم استان یزد است و در یک ملاقات مردمی رییس دادگاه عمومی بخش مروست با مردم این دهستان، 60 درصد پرونده های این منطقه به سازش ختم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس حوزه قضایی مروست صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه و عدلیه استان یزد با اشاره به طرح اصلاح ذات البین در پرونده ها اظهار داشت: تمام تلاش ما برای این است که رضایت افراد جلب شده و تا جای ممکن پرونده ای تشکیل نشود.

احمد زحمتکش افزود: عدم آگاهی مردم نسبت به قوانین حقوقی و قضایی بسیاری از مشکلات را تشدید می کند و برخی مشکلات مردمی به دلیل عدم آگاهی آنان نسبت به موضوعاتی است که در آن وارد شده اند و بدون آگاهی به دنبال نتیجه هستند.

رییس حوزه قضایی مروست اظهار داشت: اینگونه دیدارها باعث شده است تا مردم نسبت به مسائل حقوقی و برخی بزه هایی که در جامعه رخ می دهد، آشنایی پیدا کنند و در جامعه خود مورد آسیب قرار نگیرند و این ملاقات های چهره به چهره مورد استقبال و باعث دلگرمی، ایجاد رضایت و خرسندی مردم می شود.

زحمتکش تصریح کرد: بیشتر پرونده های ورودی با صبر و گذشت حل می شود و پرونده سازی علیه یکدیگر، سبب افزایش اختلافات و کینه ورزی می شود.

وی با بیان اینکه صلح و سازش و نقش آن در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: در واقع هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد پرونده های یک دهستان در خاتم به سازش ختم شد

60 درصد پرونده های یک دهستان در خاتم به سازش ختم شد