مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-01فرهنگي

برگزاری «100 اثر، 100 هنر» همزمان با نمایشگاه آنلاین


مدیر گالری گلستان با بیان اینکه نمایشگاه «100 اثر، 100 هنرمند» اولین نمایشگاه حضوری این گالری بعد از چند ماه تعطیلی است، اظهار کرد که این نمایشگاه در مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می شود؛ - مدیر گالری گلستان با بیان اینکه نمایشگاه 100 اثر، 100 هنرمند اولین نمایشگاه حضوری این گالری بعد از چند ماه تعطیلی است، اظهار کرد که این نمایشگاه در مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می شود؛ البته همچنان برگزاری نمایشگاه آنلاین را ادامه می دهیم.

لی لی گلستان ـ مدیر گالری گلستان ـ در گفت وگویی با ایسنا درباره برگزاری نمایشگاه 100 اثر، 100 هنرمند به عنوان اولین نمایشگاه حضوری گالری گلستان بعد از چند ماه تعطیلی به دلیل پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: این نمایشگاه قرار است از سوم تا 30 مردادماه برگزار شود.

ما از اسفندماه تاکنون تعطیل بوده ایم و این اولین نمایشگاهی است که قرار است بعد از تعطیلی چند ماهه، در گالری گلستان برگزار شود که امیدوارم کرونا مانع کار نشود و نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شود.

او یادآور شد: هم اکنون فعلا در مرحله ارسال آثار هستیم؛ قرار است هنرمندان از شهرستان آثارشان را ایمیل کنند و هنرمندان در تهران نیز آثارشان را در قالب سی دی به گالری بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «100 اثر، 100 هنر» همزمان با نمایشگاه آنلاین

برگزاری «100 اثر، 100 هنر» همزمان با نمایشگاه آنلاین