مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-01سياسي

از فرمانداران حمایت جدی می کنیم


حمایت جدی از فرمانداران می کنیم، بنابراین تمام فرمانداران موظف هستند مثل روزهای اول که مسئولیت پذیرفته اند به همان شدت و حتی بیشتر کار کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: حمایت جدی از فرمانداران می کنیم، بنابراین تمام فرمانداران موظف هستند مثل روزهای اول که مسئولیت پذیرفته اند به همان شدت و حتی بیشتر کار کنند.

علیرضا رزم حسینی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران و بخشداران استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد بزرگ دهه مبارک کرامت، اظهار کرد: هدف از این نشست این بود که بیشتر با بخشداران و فرمانداران پیرامون مسائل مختلف استان گفت وگو کنیم، در این راستا معاونین استانداری حتما نشست هایی جداگانه با فرمانداران و بخشداران برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جلسات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هر هفته برگزار می شود، افزود: با توجه به اینکه در تحریم اقتصادی هستیم و ویروس منحوس کرونا هم کماکان شیوع دارد، اما عملکرد خراسان رضوی طی 11 ماه گذشته قابل قبول و موفق در سطح ملی ارزیابی شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه شاهدیم که موافقت نامه های سرمایه گذاری استان که به امضای ارکان مثلث توسعه اقتصادی رسیده در حال پیگیری و اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرمانداران حمایت جدی می کنیم

از فرمانداران حمایت جدی می کنیم