مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-01حوادث

آتش سایت پسماند صفیره در اهواز خاموش شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی آتش سوزی در پسماند صفیره در مسیر برومی، آتش نشانان از دو ایستگاه عملیاتی برای اطفای این آتش سوزی اعزام شدند.

- ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر دیروز سه شنبه (10 تیرماه سال جاری) بنا بر گزارش آتش سوزی در پسماند صفیره آتش نشانان از ایستگاه های 66 و 63 آتش نشانی اهواز برای اطفای این آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: این آتش سوزی که مثل همیشه در سطحی وسیع اتفاق افتاده بود، ساعت 18 و 28 دقیقه اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با سه دستگاه خودرو حریق و یک دستگاه خودرو تانکر آب رسان، بیش از سه ساعت درگیر اطفا کرده بود.

قنبری در ادامه گفت: نبود سیستم ایمنی و ایزوله برای تفکیک مناطق این منطقه پسماند، وجود عوامل مختلف آتش زا و گرمای هوا هر ساله این آتش سوزی ها را در مجموعه پسماند صفیره رقم زد که نه تنها از لحاظ بهداشتی برای آتش نشانان، بلکه از لحاظ زیست محیطی آسیب زیادی به طبیعت وارد می کند.

وی افزود: آتش نشانان در این عملیات پس از اطفا آتش، ساعت 22 و 15 دقیقه به سمت ایستگاه های خود بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیروهای آتش نشانی اهواز هر ساله و بیشتر در فصل گرما، با آتش سوزی های گسترده در این منطقه روبه رو هستند که با توجه به شرایط بهداشتی و فضای آلوده، این عملیات در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سایت پسماند صفیره در اهواز خاموش شد

آتش سایت پسماند صفیره در اهواز خاموش شد