مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-01اقتصادي

صاحبان مشاغل فاقد بیمه هم می توانند وام کرونا بگیرند


در حالی که تا پیش از این پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که دارای کد بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی هستند آغاز شده بود، - معاونت اشتغال وزارت کار از آغاز ثبت نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان و کسب و کارهای فاقد بیمه و آسیب دیده از جریان کرونا خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا یکی از سیاست های مهم وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیروهای کار است و بر همین اساس 14 رسته شغلی شناسایی شده که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بوده اند برای ثبت نام در سامانه کارا اقدام و از تسهیلات مذکور بهره مند شدند.

در این راستا وزارت کار بیش از یک میلیون واحد اقتصادی آسیب دیده از کرونا که سه میلیون شاغل بیمه شده در آنها مشغول کار بودند را شناسایی کرده و با ارسال پیامک، آنها را مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا اعلام کرده است.

در حال حاضر 14 رسته اصلی و 550 زیر رسته در پرداخت وام و تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا وجود دارد که بیش از یک میلیون و 200 هزار بنگاه را شامل می شود و اسامی کسب و کارهای مشمول دریافت تسهیلات دوره کرونا در گروه های مختلف با میزان تسهیلاتی که می توانند دریافت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان مشاغل فاقد بیمه هم می توانند وام کرونا بگیرند

صاحبان مشاغل فاقد بیمه هم می توانند وام کرونا بگیرند