مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-01پزشكي

گلستان پایلوت اجرای مشوق های بیمه ای شد


مدیرعامل بیمه سلامت استان گلستان از اجرای مشوق های بیمه ای سلامت به صورت پایلوت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهرداد کمانگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری به منظور تشریح جزییات اجرای طرح مشوق های بیمه ای در استان گلستان اظهار کرد: این طرح به صورت پایلوت در استان های گلستان و زنجان با رویکرد ارتقاء سلامت و گسترش خدمات اجرا می شود.

وی از مهمترین مولفه های طرح مشوق های بیمه ای سلامت را تاکید بر اصل پیشگیری و کنترل بیماری برشمرد و تصریح کرد: بیماری های پرفشاری، دیابت، چاقی و افزایش چربی از عوامل بروز بیماری های قلبی و عروقی هستند که به منظور کنترل آن طرح مشوق های بیمه ای در استان به اجرا درمی آید.

مدیرعامل بیمه سلامت استان گلستان افزود: هدف از اجرای طرح در حقیقت پیگیری سیاست های کلی سلامت که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ و مورد تاکید قرار گرفت.

کمانگری با اشاره به اینکه بیماری های قلب و عروق نخستین عامل مرگ و میر است، گفت: در قالب مشوق های بیمه ای تلاش می شود که بیمه شدگان را ترغیب کنیم که وضعیت سلامت خود را از طریق سامانه ناب به صورت خوداظهاری ثبت کنند.

وی بیان کرد: سامانه ناب به دلیل قابلیت های زیادی که دارد برای اجرای طرح مشوق های بیمه ای انتخاب شده است، بیمه شدگان از سه درگاه می توانند وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان پایلوت اجرای مشوق های بیمه ای شد

گلستان پایلوت اجرای مشوق های بیمه ای شد