مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-01سياسي

رزمایش مواصات در جهان انقلاب ایجاد کرد/ کمک 540 میلیاردی مردم


رزمایش همدلی و مواصات مومنانه باعث انقلاب در جهان شد و رکورد کمک به هم نوع در جهان را شکست.

- شیراز- رییس کمیته امداد کشور گفت: رزمایش همدلی و مواصات مومنانه باعث انقلاب در جهان شد و رکورد کمک به هم نوع در جهان را شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از خیرین استان فارس بیان کرد: خیرین فعالیت های بزرگی در جامعه انجام داده اند و تمامی اقداماتی که در کشور صورت گرفته بخشی از الطافی است که معصومین به ایران اسلامی داشته اند.

وی اضافه کرد: خیرین در قالب مؤسسات خیریه توانسته اند 1500 هزار جهیزیه که هر کدام 12 میلیون تومان قیمت داشته است تهیه کرده اند.

رییس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه استان فارس در تمامی شاخص ها پیشرو بوده است یادآورشد: در استان فارس با محوریت نماینده ولی فقیه در استان فارس شاهد همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم بودیم که این مهم منجر به بزرگترین تحول در تاریخ خدمت رسانی شد.

وی در خصوص همایش همدلی مومنانه نیز عنوان کرد: رزمایش همدلی و مواصات انقلابی در جهان ایجاد کرد که تمامی کشورهای دنیا از این اقدامات مردم ایران شگفت زده شده اند و یکی از محورهای اصلی استان فارس همدلی تمامی مردم در این رزمایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مواصات در جهان انقلاب ایجاد کرد/ کمک 540 میلیاردی مردم

رزمایش مواصات در جهان انقلاب ایجاد کرد/ کمک 540 میلیاردی مردم