مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-01اقتصادي

شفاف سازی عملکرد دولت در پنجره واحد سرمایه گذاری


اجرای پنجره واحد سرمایه گذاری خوزستان از اجرای پروژه های دیگر مهمتر است؛ این طرح روند انجام پروژه را در سال های آتی در استان خوزستان بهبود و سرعت می بخشد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: اجرای پنجره واحد سرمایه گذاری خوزستان از اجرای پروژه های دیگر مهمتر است؛ این طرح روند انجام پروژه را در سال های آتی در استان خوزستان بهبود و سرعت می بخشد.

غلامرضا شریعتی در مراسم رونمایی از پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خوزستان که امروز (11 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پنجره واحد سرمایه گذاری جزو طرح هایی است که از سوی دولت و ستاد اقتصاد مقاومتی به وزارت اقتصاد تکلیف شده است و بنا است که به صورت کاملا الکترونیکی اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به رونمایی از پنجره واحد سرمایه گذاری خوزستان افزود: این کار ابتدا از احصای فرآیندهای موجود آغاز شد به شکلی که فرآیندهای صدور مجوز برای سرمایه گذاری در خوزستان از حدود یک هزار فرآیند به حدود 230 فرآیند کاهش یافت.

استاندار خوزستان بیان کرد: پس از تقلیل فرآیندهای صدور مجوز سرمایه گذاری در استان، فاز فیزیکی پنجره واحد سرمایه گذار آغاز شد و اکنون در حال اجرای فاز الکترونیکی پنجره واحد سرمایه گذاری خوزستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی عملکرد دولت در پنجره واحد سرمایه گذاری

شفاف سازی عملکرد دولت در پنجره واحد سرمایه گذاری