مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-01بين الملل

مرضیه هاشمی: از هر پنج زن یک نفر در آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفتگو با موضوع حقوق بشر آمریکایی، جنایت جنگی، فساد و تروریسم دولتی در ایالات متحده و با حضور مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی روی آنتن رفت.

- ، برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفتگو با موضوع حقوق بشر آمریکایی، جنایت جنگی، فساد و تروریسم دولتی در ایالات متحده و با حضور مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی روی آنتن رفت.

هاشمی با بیان اینکه دولت های آمریکا نماد جنایت محسوب می شوند، گفت: این جنایت ها هم در داخل و هم خارج از آمریکا دائم در حال وقوع است.

ریشه آمریکا قتل عام سرخ پوست ها و پس از آن برده هاست و در واقع شکل گیری این کشور با محوریت ظلم بوده است.

* رد پای امریکایی در بسیاری کشور ها وی درباره جنایت آمریکایی ها در خارج از کشور خودشان نیز توضیح داد و اظهار کرد: در طول تاریخ شاهد هستیم ردپای آمریکا در بسیاری کشور ها وجود داشته.

طی مطالعاتی که در دانشگاه انجام دادم، متوجه شدم بسیاری از کودتا ها که در کشور های گوناگون به ویژه آمریکای لاتین صورت گرفته، با بازیگری آمریکایی ها شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در حقیقت هر زمان یک دولت مردمی در آمریکا شکل می گرفت که خارج از کنترل و دستور آمریکا بود، بلافاصله رییس جهور آن کشور همانند آلنده کشته می شد و فرد مورد نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرضیه هاشمی: از هر پنج زن یک نفر در آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته است

مرضیه هاشمی: از هر پنج زن یک نفر در آمریکا مورد تجاوز قرار گرفته است