تولید محتوا و کتابفروشی در فضای مجازی رشد زیادی داشته استدر حال حاضر تولید محتوا و کتابفروشی در فضای مجازی نسبت به گذشته خیلی پررنگ تر شده است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه رادیویی گفتگوی فرهنگی با موضوع کتابفروشی و تولید محتوا در فضای مجازی در گفتگو با محمود آموزگار مدیر انتشارات کتاب عامه و نائب رییس اتحادیه ناشران از آنتن رادیو گفتگو پخش شد. آموزگار در این برنامه گفت: با وجود اینکه کتابفروشی ها هم اکنون مشکلی ندارند و بازگشایی شده اند اما آمارها حاکی از این است که فروش فعلی آن ها در قیاس با قبل از شیوع کرونا کمتر است که ناشی از مشکلات حوزه اقتصادی کشور است. عموم مخاطبان کتاب از قشر متوسط جامعه هستند که بیشتر از دیگر اقشار پروتکل های بهداشتی را مراعات می کنند. پس طبیعی است که از رفت و آمدهای غیرضرور پرهیز کرده و مراجعه آنها به کتابفروشی ها هم کاهش پیدا کند. وی با بیان اینکه تعداد کتابفروشی ها رو به افزایش است، گفت: دلیلش هم این است که این افراد برای حفظ شرایط خود در بازار کتاب در یکی از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و اینستاگرام حسابی ایجاد می کنند و سفارشات آنلاین می گیرند. در حال حاضر رویکرد به تولید محتوا و کتابفروشی در فضای مجازی نسبت به گذشته خیلی پررنگ تر شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |