مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-01اقتصادي

پنجره واحد سرمایه گذاری در خوزستان در هفته دولت افتتاح می شود


مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان گفت: طرح پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خوزستان امروز آزمایشی و در هفته «دولت» به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

- اهواز- مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان گفت: طرح پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خوزستان امروز آزمایشی و در هفته دولت به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قیصی پور ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری آزمایشی از پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خوزستان، اظهار کرد: بحث اجرایی شدن این طرح در استان خوزستان یکی از موضوع های مهمی است که نماینده عالی دولت در استان بسیار بر اجرای آن تأکید داشته است.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان با بی توجهی در این آیین شرکت نکرده اند، افزود: مسئولان تمامی دستگاه های اجرایی دعوت شده باید برای آگاهی از روند اجرایی طرح در این جلسه شرکت می کردند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان بیان کرد: از روز شنبه هفته آینده این طرح به صورت آزمایشی در استان برگزار می شود و در هفته دولت این طرح به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

قیصی پور عنوان کرد: این طرح با همکاری 36 دستگاه اجرایی، یک هزار و 281 زمینه کسب وکار شناسایی و بالغ بر 110 کارشناس به مدت یک سال بر این طرح ها فعالیت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره واحد سرمایه گذاری در خوزستان در هفته دولت افتتاح می شود

پنجره واحد سرمایه گذاری در خوزستان در هفته دولت افتتاح می شود