مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-01فرهنگي

احیاء تئاتر خیابانی و حمایت از هنرمندان، هدف جشنواره «تئاتر کنار مردم»


دبیر اولین جشنواره نمایش خیابانی «تئاتر کنار مردم» گفت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی «تئاتر کنار مردم»، تقویت و احیاء تئاتر خیابانی است.

- احیاء تئاتر خیابانی و حمایت از هنرمندان، هدف جشنواره تئاتر کنار مردم ایسنا/خراسان رضوی دبیر اولین جشنواره نمایش خیابانی تئاتر کنار مردم گفت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی تئاتر کنار مردم ، تقویت و احیاء تئاتر خیابانی است.

جواد اشکذری در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اولین جشنواره نمایش خیابانی تئاتر کنار مردم ، عنوان کرد: این جشنواره اهداف بسیار زیادی دارد؛ اما اگر بخواهیم در رابطه با سه مورد از مهمترین اهداف این جشنواره صحبت کنیم، مورد اول اینکه باتوجه به شرایط پیش آمده و با تعطیلی تئاتر، مردم برای مدتی از تئاتر دور بوده اند، در نتیجه هنرمندان تصمیم گرفته اند برای اجرای نمایش با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار مردم حاضر شوند.

وی افزود: دومین هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از هنرمندان مشهد است؛ زیرا تاکنون چندین ماه است که خانه ‎نشین شده اند و بیکار هستند، در نتیجه از نظر روحی نیز بسیار آسیب دیده اند.

اشکذری بیان کرد: سومین هدف این است که باتوجه به اینکه نمی توان در تماشاخانه ها و سالن های تئاتر اجرا کرد، در نتیجه این جشنواره بستر خوبی را برای تازه شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء تئاتر خیابانی و حمایت از هنرمندان، هدف جشنواره «تئاتر کنار مردم»

احیاء تئاتر خیابانی و حمایت از هنرمندان، هدف جشنواره «تئاتر کنار مردم»