مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-01اقتصادي

پرواز پهبادهای کشاورز در آسمان مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از پرواز پهادهای کشاورز در آسمان این استان خبر داد.

- بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی فر در جلسه شورای معاونین گفت: فراز و نشیب های بخش کشاورزی در کشور بر کسی پوشیده نیست و قطعا می توان نقاط ضعفی که وجود دارد را به قوت تبدیل کرد.

وی ادامه داد: ایران جزء معدود کشورهای جهان است که توانسته 85 درصد خودکفایی و خوداتکایی را در بخش کشاورزی به خود اختصاص دهد و مازندران هم یکی از استان هایی است که با بکارگیری علم و تکنولوژی جدید وارد عرصه کشاورزی علمی کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: مازندران با تولید هفت میلیون تنی محصولات کشاورزی، چهار برابر میانگین تولید کشور را دارد که توانسته با 10 درصد ارزش افزوده محصولات کشاورزی، رتبه نخست را در کشاورزی اقتصادی دارا باشد.

شهیدی فر بیان کرد: امسال با بکارگیری تیم 105 نفره تحقیقات در مراکز جهاد کشاورزی، محقیقن و مروجین وارد عرصه های کشاورزی و روستاها شدند تا بتوانیم از این طریق شاهد افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی بخش کشاورزی بر روی تولید محصولات استراتژیک مانند گندم، دانه روغنی و برنج است، گفت: زهکشی اراضی کشاورزی از موارد مهمی است که در بخش کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز پهبادهای کشاورز در آسمان مازندران

پرواز پهبادهای کشاورز در آسمان مازندران