مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-01ورزشي

همچنان دنبال مدیرعاملی نیستم/ هیچ مکالمه ای با وزیر ورزش نداشتم


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ برنامه و تمایلی برای مدیرعاملی باشگاه ندارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: می خواهم بگویم در اواخر اسفند سال97 اولین پیشنهاد به من برای حضور در باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد جهت پذیرش پست مدیرعاملی باشگاه بود.

از آنجایی که سالهای سال است تصمیم به پذیرش هرگونه پست مدیرعاملی در هیچ شرکت و سازمانی نداشته ام، در همان زمان نیز آن را نپذیرفته و در نهایت به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس در آمدم.

هاشمی گفت : مجالی برای گفتن بسیاری از حرف ها نیست و خود نیز هنوز تمایلی به گفتن آنها ندارم، اما این روزها که دوباره شاهد هستم همان عده معلوم الحال با به راه انداختن موج جدیدی از شایعات، در پی تشویش اذهان هواداران هستند لازم دانستم عرض کنم همانطور که قبلا نیز در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کردم، در طی مدت حضورم در پرسپولیس در چند مرحله پیشنهاد قبول مدیریت عاملی باشگاه شد که به همان دلیل که ذکر کردم و همچنین دلایلی دیگر از پذیرفتن آن امتناع نمودم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وجود هر مدیری که در تضاد منافع با این افراد که خود را در پوشش دلسوزان به هوادارن قالب کرده اند باشد، با زیرکی، بی شرمی و ناجوانمردانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان دنبال مدیرعاملی نیستم/ هیچ مکالمه ای با وزیر ورزش نداشتم

همچنان دنبال مدیرعاملی نیستم/ هیچ مکالمه ای با وزیر ورزش نداشتم