مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-01اقتصادي

سه پیشنهاد برای عملیاتی شدن کریدور شمال- جنوب


مدیرعامل منطقه آزاد چابهار معتقد است که برای عملیاتی شدن کریدور شمال-جنوب باید هرچه سریعتر تمامی مناطق آزاد و بنادر مسیر نسبت به تهیه بسته های جذاب یارانه ای و حمایتی به خطوط کشتیرانی و صاحبان کالا اقدام کنند.

- مدیرعامل منطقه آزاد چابهار معتقد است که برای عملیاتی شدن کریدور شمال-جنوب باید هرچه سریعتر تمامی مناطق آزاد و بنادر مسیر نسبت به تهیه بسته های جذاب یارانه ای و حمایتی به خطوط کشتیرانی و صاحبان کالا اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا جلسه ویدیوکنفرانسی به منظور تعیین راهبردهای عملیاتی کردن مسیر ترانزیتی کریدور شمال- جنوب به دعوت منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستاراخان روسیه برگزار شد که نمایندگانی از ایران (به نمایندگی منطقه آزاد چابهار و منطقه آزاد انزلی)، منطقه ویژه لوتوس به نمایندگی کشور روسیه، نماینده طرف هندیو نمایندگانی از شرکت های کشتیرانی، خدمات لجستیکی و حمل و نقل سه کشور به منظور بررسی راهکارهای لازم برای عملیاتی نمودن مسیر ترانزیتی کریدور شمال – جنوب INSTC (مسیر بنادر هند – چابهار – انزلی – آستاراخان – مسکو – هامبورگ المان) درآن حضور داشتند.

عبدالرحیم کردی -مدیر عامل منطقه آزاد چابهار- در رابطه با جریان این جلسه و مسایلی که در آن مطرح شده است گفت که وی سه پیشنهاد درباره عملیاتی شدن کریدور شمال-جنوب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پیشنهاد برای عملیاتی شدن کریدور شمال- جنوب

سه پیشنهاد برای عملیاتی شدن کریدور شمال- جنوب