مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-01بين الملل

تولید داخلی و خودباوری دستاوردهای تحریم برای کشور ما است


مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران گفت: تولید داخلی و خودباوری دستاوردهای تحریم برای کشور ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی که به مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در ورامین برگزار شد اظهار داشت: اگر ما تاریخ را ورق بزنیم، از زمان کریستف کلمب که آمریکا کشف شد، جنایات آمریکا با کشتار سرخپوستان منطقه آغاز و ادامه پیدا کرده است.

قاسمی فرزاد افزود: دوام و قوام آمریکا هرچه بیشتر شد، جنایات آمریکا افزایش بیشتری پیدا کرد و پس از جنگ جهانی دوم تاکنون این جنایات گسترش یافت که بمباران هیروشیما و ناکازاکی از جمله این جنایات است.

وی بیان داشت: آمریکای جنایتکار همواره پرچمدار جنایت، قتل و غارت بوده اما همچنان برخی چشم امیدشان آمریکا است اما باید بدانیم هر کشوری که به آمریکا امید بسته، ناامید شده است.

مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه جنایات آمریکا پس از انقلاب اسلامی هیچگاه فراموش شدنی نیست گفت: هرچه ما صفحات تاریخ را ورق می زنیم به جنایات آمریکا که خود را داعیه دار حقوق بشر می داند، بر می خوریم و حمایت از رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانی از کشتار مردم مظلوم فلسطین لکه ننگین دیگری در پرونده جنایات آمریکا محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داخلی و خودباوری دستاوردهای تحریم برای کشور ما است

تولید داخلی و خودباوری دستاوردهای تحریم برای کشور ما است