مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-01دانش

همکاری 417 کانون همیار دانشجویی با مراکز مشاوره دانشجویی


در راستای کمک به بهبود وضعیت روحی دانشجویان، 415 کانون همیار دانشجویی با 17 هزار عضو با مراکز مشاوره همکاری مستمر و موثری داشتند.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در راستای کمک به بهبود وضعیت روحی دانشجویان، 415 کانون همیار دانشجویی با 17 هزار عضو با مراکز مشاوره همکاری مستمر و موثری داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مجتبی صدیقی، در آیین پایانی کمپین دانشجویی در خانه بمانیم اعلام کرد: در ایامی که فعالیت های حضوری دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا کم رنگ شده بود، مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها در زمینه کاهش عوارض روحی و روانی این بیماری در میان دانشجویان، برنامه ریزی های مناسب و موثری انجام دادند.

وی با تشکر از حمایت های دکتر غلامی از فعالیت های مراکز مشاوره دانشجویی و بابیان اینکه بیماری کووید 19 به صورت گسترده ای در سطح جهان شیوع پیدا کرده است، اظهار داشت: عوارض روحی و روانی این بیماری همچون اضطراب، افسردگی، وَسواس افراطی، خود بیماری انگاری و روان پریشی بعضاً بیش از آثار جَسمانی آن مشکل آفرین است که در این راستا مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها با درک شرایط دانشجویانی که در خانه های شان بودند و در جهت اصلاح و بهبود روحیه آنها اقدامات موثری انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 417 کانون همیار دانشجویی با مراکز مشاوره دانشجویی

همکاری 417 کانون همیار دانشجویی با مراکز مشاوره دانشجویی