مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-01بين الملل

وزیر اسراییلی: تعویق الحاق به دلیل عدم توافق با کاخ سفید است


وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) شروع نشدن روند الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی را به نبود توافق با دولت آمریکا ربط داد.

- وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) شروع نشدن روند "الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی" را به نبود توافق با دولت آمریکا ربط داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اوویر اوکینیس، وزیر همکاری منطقه ای این رژیم که از دوستان نزدیک بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) هم است، پیش بینی کرد، روند الحاق در وقتی دیگر از ماه ژوییه آغاز شود.

نتانیاهو گفته بود، دولتش الحاق غور اردن و شهرک های بزرگ در کرانه باختری را اول ژوییه یعنی امروز اعلام می کند اما هیچ تصمیمی در این باره امروز صادر نشد.

اوکینیس به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: از نظر من روند ممکن بود امروز آغاز شود اما توافق کاملی با دولت آمریکا به وجود نیامد.

این مقام اضافه کرد: ممکن نیست هماهنگی با دولت آمریکا را نادیده گرفت.

هیئت آمریکایی به ریاست آوی برکوویچ (فرستاده آمریکا در امور روند صلح خاورمیانه) طی دو روز گذشته مذاکراتی با مسؤولان اسراییلی داشت و امروز بدون اعلام نتایج سفرش سرزمین های اشغالی را ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: تعویق الحاق به دلیل عدم توافق با کاخ سفید است

وزیر اسراییلی: تعویق الحاق به دلیل عدم توافق با کاخ سفید است