مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-01سياسي

درخواست دیدار اعضای شورای شهر با استاندار فارس


باتوجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان این بیماری در استان و شهر شیراز اعضای شورای شهر خواستار دیدار با استاندار فارس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر چهارشنبه اعضای شورای شهر شیراز در جلسه علنی روز چهارشنبه با ارائه نامه ای به استاندار خواستار دیدار با استاندار فارس و اتخاذ تصمیمات جدید در خصوص کرونا شدند.

در این نامه نسبت به برنامه های شهرداری در خصوص کنترل کرونا اشاره شده و مقرر شده تا شهرداری نسبت به بازگردانی سیتسم ضدعفونی کننده شهری اقدام کنند.

مصوبات یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بررسی چند طرح و لایحه برگزار شد.

نامه فرمانداری شیراز مبنی بر ایراد به مصوبه دستورالعمل نحوه وصول بهای خدمات از دریافت کنندگان خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز نخستین دستور کار جلسه یکصد و سی و نهم شورای شهر شیراز بود که به تصویب اعضا رسید.

نامه فرمانداری شیراز مبنی بر اصلاح تبصره 4 ذیل بند یک مصوبه درخصوص قدرالسهم شهرداری ناشی از ارزش افزوده باغات واقع در حوزه استحفاظی باغات قصردشت نیز با حضور اعضاء شورا بررسی و مقرر شد موضوع جهت بررسی مجدد به کمیسیون شهرسازی و معماری شورا بازگردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دیدار اعضای شورای شهر با استاندار فارس

درخواست دیدار اعضای شورای شهر با استاندار فارس