مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-01سياسي

ارجاع کارمندان متخلف «کرونایی» کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات اداری


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر اداره ای از استان اگر کارمندی دستورالعمل های کرونا را رعایت نکرد بلافاصله به تخلفات اداری معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست  ویژه ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قریب به 100 درصد مصوبات ستاد کرونا در استان اجرایی شده و این نشان می دهد که  فقط حرف نزده ایم که نهایت تشکر را از همه دست اندرکاران داریم.

وی در خصوص وضعیت کرونا در استان هم گفت: وضعیت نسبت به خودمان متفاوت شده اما نسبت به کشور نه در لیست قرمزها و نه هشدارها هستیم اما وضعیت ابتلا بسیار با شیب تند بالا رفته و نسبت به یک ماه گذشته چند برابر میزان ابتلا داریم.

استاندار ادامه داد: میزان اشغال تخت های ویژه بالا نرفته و تنها 8 تخت ویژه پر شده و از کل تخت های استان تنها 20 درصد اشغال شده است اما با این اتفاقی که افتاده بعضی از شهرستان های ما در شرایط قرمز قرار می گیرند که گچساران و چرام و کهگیلویه در حال حاضر رو به سوی چنین وضعیتی می روند.

وی گفت: خیلی ها تصور نمی کردیم شدت این گونه شود که با فعالیت های مردم عادی انگاری به وجود آمد و روش های اطلاع رسانی کنونی اثر بخشی خود را ندارد هر چند زحمات زیادی داریم ولی باید مدل های اطلاع رسانی را تغییر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع کارمندان متخلف «کرونایی» کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات اداری

ارجاع کارمندان متخلف «کرونایی» کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات اداری