مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:502020-07-01سياسي

شهرداری قصدی بر ایجاد انحصار در حوزه مدیریت تفکیک پسماند ندارد


شهرداری قصدی بر ایجاد انحصار در حوزه مدیریت تفکیک پسماند ندارد، لکن فعالین این حوزه باید به صورت قانونی و مطابق با موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

- ایسنا/لرستان شهردار بروجرد گفت: شهرداری قصدی بر ایجاد انحصار در حوزه مدیریت تفکیک پسماند ندارد، لکن فعالین این حوزه باید به صورت قانونی و مطابق با موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

رحیم جافری در جلسه ساماندهی پسماند که امروز 11 تیرماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری ها متولی اصلی جمع آوری تمامی پسماندهای خانگی در سطح شهر هستند و موظف به جلوگیری از بروز اخلال در این حوزه هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها موظف هستند از فعالیت کسانی که به نحوی باعث آلودگی محیط عمومی می شوند و سلامت دیگران را به خطر می اندازند جلوگیری کند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: اگر کم و کاستی در راستای جمع آوری پسماندها صورت گیرد در فضای مجازی به سرعت منتشر می شود.

جافری اضافه کرد: از سوی دیگر ماده 16 قانون مدیریت پسماند، شهرداری را متولی جمع آوری زباله می داند نه اشخاص دیگر را و طبق جلسه ای که در مورخ 98/7/25 در استان با حضور مدیریت پسماند استان به ریاست مهندس امیری معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد، شهرداری بروجرد موظف شد که بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قصدی بر ایجاد انحصار در حوزه مدیریت تفکیک پسماند ندارد

شهرداری قصدی بر ایجاد انحصار در حوزه مدیریت تفکیک پسماند ندارد