مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 17:002020-07-01سياسي

پاسخ نماینده دادستان به ادعای ایروانی درباره سازمان بازرسی


در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی، این متهم مطالبی را درباره سازمان بازرسی مطرح کرد که نماینده دادستان نیز به ادعاهای وی پاسخ داد.

- در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی، این متهم مطالبی را درباره سازمان بازرسی مطرح کرد که نماینده دادستان نیز به ادعاهای وی پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و دیگر مرتبطان این پرونده برگزار شد.

در این جلسه عباس ایروانی به دفاع از خود ادامه داد و مطالبی را درباره سازمان بازرسی مطرح کرد که نماینده دادستان نیز به ادعاهای وی پاسخ داد.

اما پس از پایان جلسه، برخی از کانال ها در فضای مجازی در اقدامی قابل تامل به انتشار یک سویه ادعاهای ایروانی پرداختند و پاسخ های نماینده دادستان را که بلافاصله بعد از اظهارات ایروانی مطرح شد، منتشر نکردند.

عباس ایروانی در این جلسه گفت: روز گذشته بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در گزارش خود اعلام کرد که بنده 9 هزار میلیارد تومان به بانک مسکن بدهکار هستم در حالی که نماینده بانک مسکن این عدد را 1800 میلیارد اعلام کرد که این به نوعی تناقض است و نشان دهنده آن است که کار کارشناسی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نماینده دادستان به ادعای ایروانی درباره سازمان بازرسی

پاسخ نماینده دادستان به ادعای ایروانی درباره سازمان بازرسی