مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 17:102020-07-01سياسي

متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در اسلام آبادغرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سید سجاد ملایری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت های تبلیغی علیه نظام می کرد، - دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب از متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در اسلام آبادغرب و دستگیری سرشبکه اصلی این جریان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سید سجاد ملایری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت های تبلیغی علیه نظام می کرد، شناسایی و طی اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

وی افزود: در عملیاتی دیگر شبکه انحرافات دینی، اخلاقی و فرهنگی که اقدام به ترویج مسائل فرقه ای و انحرافی می کرد مورد ضربت پاسداران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) بیان داشت: برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی و توهین کنندگان به مقدسات مذهبی به صورت ویژه در دستور کار دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قوه قضاییه قرار دارد و در این رابطه با قاطعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در اسلام آبادغرب

متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در اسلام آبادغرب