مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 19:052020-07-01سياسي

نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین است، گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان و بصیرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه اجتماع برای نماز جماعت، اجتماع برای نماز جمعه و اجتماع در برگزاری مراسم حج سه اجتماع مهم روزانه، هفتگی و سالانه در اسلام است، اظهار داشت: خداوند مومنان را به حضور در نماز جمعه ترغیب کرده است.

وی با بیان اینکه وقتی پیامبر گرامی اسلام به مدینه ورود کردند و برای ساختن مسجد اقدام کردند، در مدینه اولین نماز جمعه را برپا کردند، تصریح کرد: نماز جمعه محل ذکر خدا و توجه به خدا است، نماز جمعه قرارگاه ایمان و بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نماز جمعه مکان پیوند مخلوق و خالق و عبادت و سیاست است، افزود: نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین و دژ مستحکم اسلام و مسلمین است؛ نماز جمعه محلی برای حل مشکلات مسلمانان است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه نماز جمعه ای با این شرایط و خصوصیات که به صورت اجتماع جهت تلطیف روح و جان برگزار می شود، طبیعتا مقدماتی دارد، گفت: باید جمعی در برگزاری این نماز جمعه و فراهم آوردن مقدمات نماز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین است

نماز جمعه نمایش عزت و عظمت اسلام و مسلمین است