مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-01اقتصادي

واحدهایی که اشتغال و تولید را حفظ کنند تخفیف مالیاتی می گیرند


دبیر کارگروه ملی ستاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: واحدهایی که امسال تولید و اشتغال خود را حفظ کنند از 5 درصد تخفیف مالیاتی و بخشودگی جریمه بیمه تامین اجتماعی برخوردار می شوند.

- میثم زالی در سفر به استان قزوین برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مهمترین موانع تولید در شرایط کنونی اظهارداشت: به نظر می رسد برخی دستگاههای مرتبط با صنعت و تولید و خدمات رسان هنور به معنای واقعی و با پوست و خون خود آن را درک نکرده ایم.

وی افزود: اگر مدیران دستگاهها متوجه شوند در شرایط کنونی تولید و اشتغال چقدر مهم است و حتی اگر یک دهم تاکیدات رهبری به تولید باور داشته باشند می توانیم به رونق تولید کمک کنیم.

زالی تصریح کرد: در جلسات کارگروه رفع موانع تولید در استانها تاکید جدی داریم که روسای بانکها و دستگاههای اجرایی کشور نگاه بهتری به تولیدکنندگان داشته باشند و مشکلات آنها را درک کنند.

برخی قوانین مانع تولید است دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: در کشور هم قوانین خوب داریم و هم برخی قوانین که متروکه شده و مخل است که وقتی اجرا می شود آسیب رسان است لذا اگر بتوانیم قوانین خوب را در جهت حمایت از تولید اجرا کنیم مشکلات قابل حل شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهایی که اشتغال و تولید را حفظ کنند تخفیف مالیاتی می گیرند

واحدهایی که اشتغال و تولید را حفظ کنند تخفیف مالیاتی می گیرند