مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-02سياسي

نباید هیچگونه ساخت و سازی در سنگ سیاه سنندج انجام شود


معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی بر عدم ساخت و ساز در کوه سنگ سیاه (کوچکه ره ش) و هفت آسیاب آبیدر در سنندج تاکید کرد و گفت: - سنندج - معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی بر عدم ساخت و ساز در کوه سنگ سیاه (کوچکه ره ش) و هفت آسیاب آبیدر در سنندج تاکید کرد و گفت: ساخت دو ساز در این مناطق به صلاح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزانه صادق شامگاه چهارشنبه در سفر یک روزه به سنندج پس از بازدید از شهرهای سنندج و کامیاران، با حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهرسازی کردستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه، هفت آسیاب در منطقه گردشگری آبیدر قرار دارد مسکونی شدن آن به صلاح سنندج نیست اما لازم است در طرح جامع شهری به صورت ویژه و با هدف گردشگری دیده شود.

وی همچنین در خصوص مساله تبدیل بخشی از کوه سنگ سیاه سنندج به باغ گیاه شناسی، با تاکید بر اینکه هیچگونه ساخت و سازی نباید در این منطقه انجام شود، افزود: هرگونه فعالیت در این منطقه باید عام المنفعه باشد و حساسیت ایجاد شده در خصوص نوع دیوارکشی آن نیز می تواند با جایگزین کردن درخت به جای دیوار برطرف شود.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از تبدیل انبار غله سنندج به مجموعه موسوم به هفت باغ استقبال کرد و ادامه داد: مطالبه گر آن در ستاد بازآفرینی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید هیچگونه ساخت و سازی در سنگ سیاه سنندج انجام شود

نباید هیچگونه ساخت و سازی در سنگ سیاه سنندج انجام شود