مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-02سياسي

پیام تسلیت قالیباف به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان


محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان جان باختن تعدادی از شهروندان پاکستانی در حمله تروریستی به مرکز بورس شهر کراچی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان جان باختن تعدادی از شهروندان پاکستانی در حمله تروریستی به مرکز بورس شهر کراچی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: جناب آقای صادق سنجرانی رییس محترم مجلس سنای جمهوری اسلامی پاکستان جناب آقای اسد قیصر رییس محترم مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان  سلام علیکم؛ با تأسف و تأثر فراوان از شهادت تعدادی از افراد نیروی انتظامی و مردم بی گناه در حمله تروریستی به مرکز بورس شهر کراچی مطلع شدم.

ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، بدین مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خود را به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی پاکستان ابراز می دارم.

رحمت و غفران الهی برای شهدای این واقعه تروریستی، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال خواستارم.

امید است، کشورهای اسلامی برای از بین بردن تروریسم  و افراط گرایی در منطقه، تصمیم جدی گرفته تا شاهد تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت قالیباف به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان

پیام تسلیت قالیباف به روسای مجالس ملی و سنای جمهوری اسلامی پاکستان