مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-02سياسي

زادگاه سردار سلیمانی به خاستگاه گردشگران مذهبی تبدیل می شود


نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه روستای قنات ملک به عنوان زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند به خاستگاه گردشگران مذهبی تبدیل شود، - گفت: باید با معرفی داشته های فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهرستانهای بافت، رابر و ارزوییه زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم آوریم.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای قنات ملک به عنوان زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند تعداد زیادی از گردشگران مذهبی و طرفداران جبهه مقاومت را به سوی خود جذب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، صمدالله محمدی شامگاه چهارشنبه در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه افزود: اگر فرصت­ ها و ظرفیت­ های گردشگری موجود با مدیریت و برنامه ­ریزی مناسب مورد بهره ­برداری قرار گیرد، صنعت گردشگری می­ تواند در رشد و شکوفایی اقتصادی این مناطق نقش بسزایی ایفا کند.

وی با بیان اینکه علی رغم مزیت های گردشگری شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه بهره وری مناسبی از این ظرفیت ها برای رفع مسایل اقتصادی مردم انجام نمی شود، تاکید کرد: اگر ظرفیت های گردشگری این سه شهرستان در دیگر استانهای کشور وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادگاه سردار سلیمانی به خاستگاه گردشگران مذهبی تبدیل می شود

زادگاه سردار سلیمانی به خاستگاه گردشگران مذهبی تبدیل می شود