مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02سياسي

انتقاد نماینده لاهیجان از تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان لاهیجان


نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان در شهرستان لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان مرکز درمان منطقه شرق گیلان است ولی به دلایلی نامعلوم در دو سال گذشته دو بیمارستان 22 آبان و سیدالشهدا تعطیل شده اند.

- رسول فرخی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه برخورداری از رفاه اجتماعی یکی از مهم ترین نیازهای مردم هر جامعه است، اظهار کرد: مردم باید در شرایط کنونی و در هنگام بیماری فقط دغدغه درمان داشته و به هیچ وجه نگرانی از بابت کمبود امکانات را نباید حس کنند زیرا برخورداری از امکانات رفاهی مهم ترین مؤلفه جامعه ای آرام است.

وی با انتقاد از تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان در شهرستان لاهیجان گفت: شهرستان لاهیجان یکی از گردشگرترین شهرستان های کشور بوده و مرکز درمان منطقه شرق گیلان است ولی به دلایلی نامعلوم در دو سال گذشته دو بیمارستان 22 آبان و سیدالشهدا تعطیل شده و شهرستان را با چالش جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از مکاتبه خود با وزیر بهداشت در خصوص بازگشایی بیمارستان های 22 آبان و سیدالشهدا خبر داد و افزود: در هفته گذشته نامه ای را به وزیر بهداشت نوشته و در آن خواستار بازگشایی هر چه سریع تر بیمارستان 22 آبان و سیدالشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده لاهیجان از تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان لاهیجان

انتقاد نماینده لاهیجان از تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان لاهیجان