مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-02اقتصادي

پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد


با حضور شهردار کرمان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، طرح های بوستان «سراج» و بهسازی میدان «رسالت» به بهره برداری رسید.

- کرمان - با حضور شهردار کرمان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، طرح های بوستان سراج و بهسازی میدان رسالت به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سید مهران عالم زاده شهردار کرمان در حاشیه بهره برداری از این دو طرح گفت: با توجه به این که شهروندان برای گذران اوقات فراغت و تفریح به بوستان ها مراجعه می کنند، ساخت بوستان ها در سطح شهر اهمیت فراوانی دارد.

عالم زاده با تأکید بر ضرورت افزایش تعداد بوستان ها و سرانه فضای سبز در شهر گفت: نوروزِ سال گذشته، 20 بوستان در شهر کرمان به بهره برداری رسید و برای نوروز امسال نیز ساخت و افتتاح 15 بوستان در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفت که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره برداری از این بوستان ها به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: بهره برداری از این تعداد پروژه، از امشب در قالب پویش افتتاح و با شعار هر هفته یک افتتاح ، بهره برداری و تقدیم مردم کرمان خواهد شد.

شهردار کرمان با بیان این که امشب به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع)، بوستان سراج که به نام یکی از القاب امام رضا (ع) نام گذاری شده، به بهره برداری رسید، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد

پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح» آغاز شد