مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-02اقتصادي

اجرای 600طرح گلخانه ای ویژه مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان


مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود در سال جهش تولید 600 طرح گلخانه ای توسط مددجویان کمیته امداد استان اجرایی شود.

- سید مهدی عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی در بخش کشاورزی دارد و بر اساس ظرفیت سنجی های انجام شده این استان قابلیت اجرای 600 طرح گلخانه ای توسط مددجویان کمیته امداد در سال جاری را دارد.

مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری این 600 پروژه در سطح استان اجرایی شود، افزود: استفاده از فناوری و اقتصاد دانش بنیان در این پروژه ها اقدامی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پرورش ماهی در استخر به صورت متراکم مزیت های فراوانی برای روستاییان دارد، ادامه داد: از آب موجود می توان برای آبیاری مزارع نیز استفاده کرد.

عبادی گفت: در این خصوص 4 پروژه پرورش ماهی در استخر به صورت متراکم در شهرستان زابل کلید خورده و نیمی از اعتبار این پروژ ها توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری تأمین شده و مابقی نیز به صورت تسهیلات بلاعوض در اختیار مددجو قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته در بحث مسکن و مهندسی امور ساختمان این نهاد نیز طرح های بسیار خوبی شامل طرح ویژه مسکن 6 هزار واحدی در سطح استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 600طرح گلخانه ای ویژه مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان

اجرای 600طرح گلخانه ای ویژه مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان