مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-02اجتماعي

لزوم افزایش تعداد ایستگاه های سنجش کیفی هوا در اردبیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با توجه به وجود تنها یک ایستگاه سنجش کیفی هوا در شهر اردبیل، افزایش تعداد این ایستگاه ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید شهند پیش ازظهر امروز در کارگروه مقابله با آلودگی هوا و پدیده گرد و غبار در اردبیل اظهار کرد: با توجه به وجود تنها یک ایستگاه سنجش کیفی هوا در محل موزه تاریخ طبیعی شهر اردبیل، افزایش تعداد این ایستگاه ها ضروری است.

وی افزود: در همین راستا باید دومین ایستگاه پایش وضعیت کیفی هوا با کاربری ترافیکی در شهر اردبیل راه اندازی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: از جمله موارد آلوده کننده هوای استان می توان به سوزاندن ضایعات کشاورزی بعد از برداشت محصول، فعالیت های معدنی و فعالیت کارخانه های تولید آسفالت به صورت مقطعی اشاره کرد.

لزوم کنترل عوامل آلودگی هوا در استان اردبیل موسی کنعان پور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: کنترل انتشار عوامل آلودگی هوای استان باید به طور همه جانبه مورد توجه واقع شود و در این زمینه لازم است پایش گروهی صنایع آلاینده هوا و عوامل ایجاد گرد و غبار در سطح استان، از جمله فعالیت معادن شن و ماسه و کارخانجات آسفالت توسط کارشناسان سازمان صمت، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تعداد ایستگاه های سنجش کیفی هوا در اردبیل

لزوم افزایش تعداد ایستگاه های سنجش کیفی هوا در اردبیل