مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-02اجتماعي

جای خالی خانه صنایع دستی در گلپایگان


مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان گفت: وجود یک خانه صنایع دستی که به ترویج و آموزش رایگان صنایع دستی بپردازد ضروری است و جای خالی آن احساس می شود.

- ایسنا/اصفهان مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان گفت: وجود یک خانه صنایع دستی که به ترویج و آموزش رایگان صنایع دستی بپردازد ضروری است و جای خالی آن احساس می شود.

مصطفی قانونی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: میزان اقامت و پذیرایی از گردشگران در خرداد ماه سال جاری در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته نشان می دهد آسیب های جدی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر گردشگری شهرستان وارد شده است.

خوشبختانه شرایط گردشگری زودتر از مشاغل دیگر به روند عادی برگشته است، البته با وجود افزایش زیرساخت های گردشگری از قبیل افزایش دفاتر خدمات گردشگری و تعداد خانه های مسافر در سال گذشته، افزایش حداقل دو برابری در اقامت گردشگران مورد انتظار بود، اما شیوع ویروس کرونا، مانع از تحقق این امر شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 2 هتل، 7 اقامتگاه بوم گردی، یک مهمانپذیر، 5 واحد خانه مسافر، 3 دفتر خدمات گردشگری و 100 واحد رستورانی در شهرستان گلپایگان به گردشگران خدمات ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی خانه صنایع دستی در گلپایگان

جای خالی خانه صنایع دستی در گلپایگان