مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-02اقتصادي

استان مرکزی نگران تامین برق روزهای گرم/پیک مصرف در بهار شکسته شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با توجه به شکسته شدن رکورد تابستان در بهار، نگران تامین برق در روزهای گرم پیش رو هستیم.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با توجه به شکسته شدن رکورد تابستان در بهار، نگران تامین برق در روزهای گرم پیش رو هستیم.

محمد اله داد پنج شنبه دوازدهم تیرماه در حاشیه جلسه مدیریت مصرف برق در دوره پیک، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری میزان پیک مصرف و رکورد تابستان در بهار شکسته شد و نگران تامین برق استان مرکزی در ساعات گرم روزهای پیش رو هستیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری صنایع در روزهای گرم سال بیان کرد: امیدواریم با این همکاری تامین برق پایدار به مانند سال 98 در استان انجام گیرد و مجددا گرفتار خاموشی های سال 97 نشویم.

اله داد تصریح کرد: آنچه در مدیریت مصرف مهم است پرداخت به موقع صورت حساب های برق مصرفی است، متاسفانه در دو سه ماه اخیر به دلیل شیوع کرونا پرداخت بهای برق به موقع انجام نگرفت و همچنان روال پرداخت عادی نشده است و نگرانیم با توجه به هزینه صنعت برق در پروسه تولید، توزیع و انتقال، مشکل تامین برق حادث شود.

وی مطالبات حوزه توزیع را 175 میلیارد تومان و با احتساب مطالبات برق منطقه ای، مطالبات انرژی از مشترکین را نزدیک 400 میلیارد تومان دانست و گفت: سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی نگران تامین برق روزهای گرم/پیک مصرف در بهار شکسته شد

استان مرکزی نگران تامین برق روزهای گرم/پیک مصرف در بهار شکسته شد