مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-02سياسي

حرکت کاروان شادی خودرویی در شب میلاد امام رضا (ع) در کرمانشاه


مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: یک شادی پیمایی کاروان شادی خودرویی روز میلاد امام رضا (ع) توسط هیئات مختلف در سراسر استان برگزار می شود.

- سید جعفر امامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به همت خادمیاران رضوی و همچنین مشارکت آحاد مردم و دستگاه های مختلف فرهنگی استان، برنامه های متنوعی از ابتدای دهه کرامت تا به امروز برگزار شده و ان شا الله این برنامه ها تا روز جمعه که به میلاد امام رضا (ع) ختم می شود، تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال کشور و استان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و همین امر سبب شد که نتوانیم برخی از برنامه مرسوم ایام جشن از جمله برگزاری تجمعات و جشن های مردمی که سال گذشته به صورت باشکوه برگزار شد را در برنامه های تدارک دیده شده داشته باشیم، ولی به هر حال برنامه های جایگزین خوبی را برای این ایام تدارک دیدیم.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه میزبان خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) هستیم، گفت:کاروان خدام رضوی با همت معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، شهرداری کرمانشاه و خادمیاران آستان قدس رضوی هر روز مهمان یکی از محلات کرمانشاه هستند و این برنامه تا روز میلاد تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان شادی خودرویی در شب میلاد امام رضا (ع) در کرمانشاه

حرکت کاروان شادی خودرویی در شب میلاد امام رضا (ع) در کرمانشاه