مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-02ورزشي

خراسان جنوبی کمپ برگزاری اردوهای تیم ملی اسکیت می شود


رییس فدراسیون اسکیت از رایگان شدن برگزاری دوره های آموزشی و حضور تیم های خراسان جنوبی در لیگ های برتر ایران خبر داد و گفت: سالن ورزشی رزمندگان بیرجند بعد از تجهیز و ارتقاء تبدیل به کمپ برگزاری اردوی های تیم ملی اسکیت می شود.

- بهمن محمدرضایی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: اسکیت رشته ای مفرح و نوپا در ایران و خراسان جنوبی است و باید برای توسعه و همگانی کردن آن تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با اشاره به کسب 15 مدال رنگی اسکیت جمهوری اسلامی ایران طی سال های 96 تا 98 در مسابقات جهانی و آسیایی، افزود: در سال 97 نیز اسکیت ایران توانست با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز در مسابقات جهانی رتبه پانزدهم را به خود اختصاص دهد.

رییس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه طی سال های اخیر توانسته ایم به این رشته ورزشی هویت داده و جایگاه ایران را در سطح آسیا و جهان ارتقاء دهیم، تصریح کرد: هم اکنون کرسی نایب رییسی کنفدراسیون آسیا در دست ایران است.

ضرورت احداث پیست اسکیت استاندارد در خراسان جنوبی محمدرضایی در ارتباط با وضعیت اسکیت در شرایط شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: فعالیت های این رشته ورزشی در فضاهای مجازی ادامه دارد که در پی تعاملاتی صورت گرفته، شانزدهم اردیبهشت ماه 99 در برنامه تلوزیونی ورزش تعطیل نیست ساباتینو آراکو رییس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی کمپ برگزاری اردوهای تیم ملی اسکیت می شود

خراسان جنوبی کمپ برگزاری اردوهای تیم ملی اسکیت می شود